13 Temmuz 2017 Perşembe

Hakkımda

Astrolojiye Nasıl Başladım ?

2010 yılında astrolojiye başladım. Kitaplardan ve online kaynaklardan yararlandım ve bol bol gözlem yaptım. Amacım kendi farkındalığımı arttırmak ve hayatıma yön vermekti. Tamamen kişisel bir meraktı...

Uluslararası İlişkiler Bölümü'nde yüksek lisans yaparken güçlü devletlerin de astrolojiyi kullandıklarını, anlaşmalardan savaş ilanlarına kadar eylemlerini yıldız dizilimlerini dikkate alarak planladıklarını görünce ilgim daha da arttı. Savaşları, soykırımları, önemli liderlerin haritalarını inceledim ve uluslararası sistemi astrolojik açıdan analiz etmeye başladım. 

Yüksek Lisans tez konum NATO idi ve NATO'nun askeri bir örgüt olarak savaşı temsil eden koç burcunda kurulması tesadüf değildi. 4 Nisan 1949'da kurulmuş ve Güneş, Kuzey Düğüm, Merkür, Venüs, Mars koç burcundalar. Üstüne Regulus Kraliyet Yıldızını da desteğe almış.

Örneğin iktisattaki 7 yılda bir ekonomik kriz olur teorisi kendini defalarca kanıtladı. Bu durum Satürnün 7 yılda bir değişken burçlardan geçmesi ve uluslararası piyasaları gösteren yay burcunu zorlaması ile ilgili. Yani Satürn geçişlerini takip edersen ekonomik durgunluğu öngörebilirsin: tamamen matematiksel bir simülasyon ! 

Yani: gelecek öngörülebilir.

Sıradaki sorum: gelecek öngörülebilir, ama gelecek değiştirilebilir mi?

İnsan güçlü yönlerini geliştirmesi, şanslı olduğu alana yönelmesi, yanlışlarını da düzeltmesi ile kendi geleceğini düzeltip değiştirebiliyordu. Örneğin Satürn maddi kaynaklar evine gelip orayı kurutmadan önce kenara para ayırmak mantıklı oluyor 😊

Astrolojiyi Nasıl Kullanıyorum ?

Önemli olan kişinin kendini fark edebilmesi ve potansiyelini değerlendirebilmesi. Astrologlar kişiye bu farkındalığı vermek için uğraşıyorlar. 

Örneğin NATO'yu olabileceği en güçlü tarihte kurdular. Ve günümüze kadar kurulmuş olan en büyük-en güçlü müttefiklik örgütü olarak devam ediyor. Neden? Hem ciddi bir yatırım yapılmış, hem de yıldız dizilimleri ile desteklenmiş, hem de halen kendini güncellemeye devam ediyor. 

Hayat da böyle işte: hem görevini yapacaksın, kendini doğru yolda değiştireceksin, hem de tarihlere dikkat edeceksin, gerisini evrensel sistem zaten hallediyor.

Tabi bu çabalarım arkadaşlar-eş dost arasında yayıldı...Derken ben kendimi astroloji danışmanı olarak buluverdim 😊

2015 yılında bir karma astroloğu olan Oğuzhan Ceyhan Hocam ile tanıştım ve acilen karma astrolojisini öğrenmeye karar verdim. Karma ve ruh deneyimlerinin bu hayata aktarılması, ruhun tekamülü gibi konular farkındalığımı arttırdı. 


NLP eğitimi aldım, kişisel ve ruhsal gelişim konuyla ilgili onlarca kitap okudum. Astroloji haritasının yorumlanmasının yanında zaman çizgisi, regresyon gibi tekniklerle uygulamalar yapıyorum ve insanların yaşadıkları travmaları atlatmalarına veya hayatlarıyla ilgili kararlar almalarına yardımcı oluyorum.

2012-2013 yıllarında İspanya'da Avrupa Birliği Projesi'nde çalıştım ve konuyla ilgili bir bloğum var (BURAYA tıklayın) Bilgi edinmeyi ve bu bilgileri paylaşmayı seviyorum diyelim.


Uluslararası İlişkiler Bölümü'nde doktoraya devam ediyorum. Hiç televizyon izlemem. Kitap kurduyum. İngilizce ve İspanyolca biliyorum. Seyehat etmeyi, farklı kültürleri öğrenmeyi seviyorum. Fotoğrafçılık kursu aldım. Antik Roma-Yunan dönemi eserlerini ve mitolojileri severim (favorim Foro Romano). 

Tipik bir Yay burcuyum yani 😊 
Astroloji bilenler için: ASC→ Yengeç, Ay→Başak ve 3. evde şans noktası ile kavuşumda.. Jupiterim 13° Balık ve 9. evimde.
Yani yazmak, incelemek, evrensel bilgiye ulaşmak ve bilgi vermek için buradayım 🌠


Astroloji haritası ile yolunuzu öğrenmek eğlenceli ve kolaydır. Hayatınızın erken dönemlerinde öğrendiğinizde bunun için şanslı hissedeceksiniz, daha ileriki dönemlerde ise 'bu bilgileri daha erken bilsem daha iyi olurdu' diyeceksiniz.

Harita Analizi ve İletişim için Tıklayın>>




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder