13 Temmuz 2017 Perşembe

Hakkımda



Numeroloji analizimde yazan bir yazı beni çok güzel özetliyor: 

"..gök ve yer arasında yaratıcı yollardan bir tür köprü oluşturur... dünyada daha fazla güzellik,mutluluk ya da farkındalık getiren yollarla hayatlarını kazanırlar...beden ve ruhu, dünyevi işi ve ruhsal arayışları birleştirmek için burdadırlar ve bunu genellikle işleri ile ruhsallıklarını birleştirerek başarırlar"

Kısaca Ben Kimim?
1986 doğumluyum ve Antalya'da yaşıyorum. Üniversite'de Uluslararası İlişkiler okudum ve Yüksek Lisansı da aynı bölümde bitirip, yay burcu tanımına uygun olarak gezmeye başladım😊  İspanya'da bir Avrupa Birliği projesinde çalıştım ve Türkiye'ye geri dönüp yine aynı bölümde Doktora yapmaya başladım, NATO ve psikopolitika çalışmaları yaptım, ders dönemini bitirince bırakıp astroloji ile hayatıma devam etme kararı aldım.

2010 yılında,çocukluğumdan beri meraklı olduğum astrolojiye başladım: yani ilk kez bir doğum haritası gördüm ve inceledim. Okumayı çok sevdiğim için, astroloji ve spiritüel gelişim ile ilgili onlarca dergi-kitap okudum. Aslında amacım ilk başta astroloji ve ruhsal okumalarla kendi hayatıma daha kaliteli bir şekilde yön vermekti...

Yüksek lisansımı yaparken uluslararası ilişkilerde başta ABD ve Rusya olmak üzere büyük devletlerin astrolojiyi büyük oranda kullandıklarını fark etmiştim ve bu beni çok etkiledi. 

ABD'nin kuruluş günü 4 Temmuz'dur> Güneş-Sirius kavuşumunda kurulmuştur, Dalai Lama da 6 Temmuz , o da güneş-Sirius kavuşumunda doğduğu için ruhani lider seçilmiştir. (yıllar farklı olduğu için gün ilerlemiştir) 

Yani aslında büyük ülkeler ve Türkiye (M.K. Atatürk'ün seçtiği tarihlere bakınca astrolojiyi kullandığını görüyoruz) de anlaşmalar, savaş ilanları, ekonomi politikaları gibi kararlarında astroloji kullanıyorlardı. 

Okuduğum bölüm itibariyle bol bol liderleri, ekonomik krizleri ve savaşların astrolojik göstergelerini inceledim. Örneğin tez konum olan NATO, askeri bir savaş örgütü olarak , yine savaşı temsil eden koç burcunda; 4 Nisan 1949'da kuruldu.  Güneş-kuzey düğüm, Merkür, Venüs , Mars koç burcundadır ve Regulus kraliyet yıldızının da desteklediği bir harita ile kurulmuş ve tarihteki en güçlü müttefiklik örgütü olmuştur.

İktisatta 7 yılda bir kriz olur teorisi vardır, aslına bakarsanız Satürn 7 yılda bir haritada yay burcuna problemli açı yapar, yay burcu ise uluslararası ticaret ve ilişkileri yönetir, krizler çıkar.. 
Yani eğer Satürn döngülerini takip edersen; uluslararası krizleri öngörebilirsin..


aslında öngörülebilen bir similasyonda yaşıyoruz..
yani gelecek öngörülebilir...

Sıradaki Sorum: 

Geleceği öngörebiliyoruz, peki değiştirebilir miyiz?
Bireyler güçlü yönlerini geliştirirse ve şanslı olduğu alana yönelirse, bunun yanında da yanlış yaptığı eylemlerini düzeltirse kendi geleceğini değiştirebilir. Mevlana-Mesnevi'de, Papus Reenkarnasyon kitabında ve Madam Blavatsky Gizli Öğreti Kitabında hep bu konuları işler.. Yine her dinin kutsal kitabında buna dair bilgiler vardır.
Yani Satürn maddi kaynaklar evi olan 2. eve gelip onu kurutmadan önce kenara para ayırırsak, bu dönemi maddi sıkıntı ile geçirmeyiz.

Astrolojiyi Nasıl Kullanıyorum?

Önemli olan kişinin kendini, isteklerini fark edebilmesi ve ruhun tekamlü için ilerlemek istediği alana doğru yönelmesidir. Haritalardan bunu düğümler ve retro gezegenler ile çok rahat görürüz. 

Örneğin NATO'yu güçlü bir tarihte kurdular; hem yıldız dizilimleri onu destekliyor, hem de ülkeler yatırımlarını yaparak onu gücelleyip gereken desteği veriyorlar.

Hayat da bu şekildedir işte:

Üstümüze düşeni yaparız, elimizden gelen çabayı gösteririz, astrolojik olarak güçlü ve hassas dönemlerimizi ve kırılma noktalarımızı biliriz ve bu sayede evrensel yardım bize destek verir, Tanrı çabalarımızı büyütür. 

Aslında 2010 yılından itibaren  Oğuzhan Ceyhan'ı takip etmeye başladım, 2015 yılında onunla tanıştım ve acilen karmik astroloji dersleri almaya karar verdim. Karma, ruh deneyimlerinin bu hayata aktarılması, tekamül, geçmiş yaşamlar ve ruh yapısı gibi kavramları öğrendim ve astrolojide yıllardır merak ettiğim birçok sorum cevaplanmış oldu. 

2019 yılında Sevgi Alis Yıldırım'dan Hermetik astroloji eğitimleri almaya başladım. 

NLP Eğitimi aldım, Felsefe Klübü'nden ders aldım. Spritüel bir öğreti olan Pranichealing kurslarına katıldım, uygulamalarını ve meditasyonlarını günlük hayatımda düzenli yapıyorum.  Şifa eğitimlerini sadece astrolojiyi ve çakraları daha iyi anlamak için alıyorum, şifacı olmayı planlamıyorum. Biliyorum ki;  spiritüalizm ve ezoterik bilgiler içeren aldığım her eğitim, astroloji bakış açımı büyütüyor ve hem kendim; hem de takipçilerim için yeni bilgiler öğreniyorum.

2012-2013 yıllarında İspanya'da Avrupa Birliği projesinde çalışırken yine bilgilerimi paylaşmak için bir blog oluşturmuştum ve Türkiye'nin bu konuda en fazla bilgi içeren ve birçok üniversitenin öğrencilerine önerdiği bir yazı dizisi oldu. (BURAYA tıklayarak bloğumu inceleyebilirsiniz) 

Televizyon izlemem, kitap kurduyum. İngilizce ve İspanyolca biliyorum. En sevdiğim şeyler> doğada zaman geçirmek, yüzmek ve farklı ülkelere seyehat etmek. Tam bir yay burcuyum yani 😊 


Astroloji bilenler için>> 

Yükselen Yengeç/ yöneticisi Ay=başak burcu ve 3. evde 
Yay burcuyum, Jüpiter 13° Balık ve 9. evde-- Merkür 14.39 ° Akrep ve 4.evde (Pluto kavuşumunda) 
 🌠 

Astroloji haritası ile yolumuzu öğrenmek hem eğlenceli, hem de kolaydır. Hayatınızın erken dönemlerinde öğrendiğinizde bunun için şanslı hissedeceksiniz...Daha ileri dönemlerinde öğrenmişseniz 'keşke bunları önceden bilseydim' diyeceksiniz.

Harita Analizi ve İletişim İçin >> TIKLAYINIZ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder